Senin, 28 April 2014

همکاری در سال 2013 با توجه به کتاب های الکترونیکی RPP Kurikulum کتاب کسب و کار غیرداستانی

همکاری در سال 2013 با توجه به کتاب های الکترونیکی RPP Kurikulum کتاب کسب و کار غیرداستانی

به عنوان مثال، اجازه دهید بگویم که شما مایل به همکاری در یک مجموعه ای از کتاب کسب و کار از غیر داستانی، چه شما ممکن است در مورد آن دقیقا برود؟ ببینید، کمک دیگر نویسندگان به لهستانی اشعه لیزر و یا می خواهم در مورد خود را، من تعدادی از پروژه های از جمله انجام داده ام. به طور کلی، من این روش در عمل توصیه می کنم، ما آن را همه فقط یک ایمیل انجام می شود. شما به عشق به ارتباطات مدرن باید بگویم. بنابراین، چگونه، دقیقا این 2013 kurikulum از RPP - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 آیا مطمئن هستید که می خواهید برای کار وقتی که من کمک کرد کتاب و کتاب های الکترونیکی شما بخواهید -؟

خوب، برای مثال، ممکن است به نوشتن یک پاراگراف چند که روش خود را توصیف، و، یک مورد این است که کمی متفاوت از استراتژی های دیگر در آن است که چگونه در دنیای واقعی استفاده می شود وجود دارد، نویسنده از غیر داستانی کتاب کسب و کار است، آنها برای توضیح این را به من، به پرسش و چالش درک، پس از آن بیشتر به جلو و عقب، I، - نظرات از طریق ایمیل از تمام دوره. خب، چرا این کار را انجام دهم؟ خوب، در واقع، از اطلاعات من، آیا مزایای زیادی برای پول آن را Kurikulum 2013 - HTTP :/ / Rppkurikulum2013.Com / - پروژه کسب و کار بعدی، تمرین این دانش I جدید من از آنجا که ممکن است آن چه می تواند باشد.

بنابراین، با رانندگی من چه کاری انجام دهید؟ خوب، من یک انگیزه اصلی از چهار.
  1. من هر چیزی به کار و زمانی که داشته باشد. 
  2. کمک به کارآفرینان موفق می شوند. 
  3. نویسنده کتاب برای کمک به ارائه بهترین اطلاعات. 
  4. چالش در راه راه فعلی و یا قدیمی از همه چیز - آن چیزهایی است که به خوبی کار نمی کند. 


در واقع، در هر نقطه، لذت بردن از هر کارآفرین همه ما، به منظور پرداخت هزینه برای آن، یا باید من انجام این کار؟ کارآفرین موفق است، تکامل موفقیت آمیز، البته، کارآمد و مناسب باقی می ماند، صنعت، ارائه می دهد اشتغال جدید بی نهایت و همچنین آن. حال اگر شما انتخاب می کنید برای کمک به Jual RPP - HTTP :/ / Jualrpp2013.Com / - دفترچه راهنما و یا کتاب های الکترونیکی کسب و کار، کارآفرین طرح کسب و کار، صنعت، نویسنده همراه، و برخی در کتاب های واقعی شما باید به حساب آورد که اگر چه حق تکثیر راه را به چالش بکشد به طوری که آن را به رخ نمی دهد.

برای مثال، وقتی لگد زدن در اطراف یک ایده کسب و کار جدید و مفاهیم، ​​شما، کتاب های الکترونیکی خود را، قرار داده شده در این ایمیل، و یا مقاله، در وبلاگ خود، عبارت و یا هر "عبارت دقیق"، استفاده می کنند به من نفرتkurikulum 2013 از RPP از Jual - HTTP :/ / Jualrpp2013.Blogspot.Com / - حتی اگر وجود نداشته باشد، آن را فقط وجود دارد، ارزش خطر نیست، شما به عنوان یکی از کتاب های خود را این ممکن است بگویند ممکن است احتمال است که مشکل کپی رایت را تولید وجود دارد، یا این که بعد از سرقت ادبی کسی وجود دارد.

بنابراین، شما خلاقیت بیشتری بدست آورید، این به آن معنا نیست که قادر به بازیافت و یا دوباره استفاده از کلمات از خود را دارند. به عنوان مثال، من به سادگی در کل کشور، به تغییر موضوع کمی، چیزی که من در گذشته انجام داده ایم، و اند با استفاده از کلمات من برای زیر موضوع و یا موضوع دیگری، "I روز دیگر من در صحبت با یک دوست شد ... "اما، تا زمانی که شما آنها را برای نقل قول در کتاب خود من لازم نیست، من کلمات خود را تا حد استفاده می شود، نمی خواهم به استفاده از آنها هرگز RPP 2013 از Jual - HTTP :/ / Rppkurikulum2013.Blogspot.Com / برای دو برابر نیست، - مجله ها و یا نرم افزار سرقت ادبی آینده، شرکت mputer برخی از روشن شدن از آمازون، و یا تا یا بیشتر سفر.

موضوع و با تغییر، آن را تحت تاثیر قرار دهد نه آنچه که شما انجام می دهند، و یا به سرقت ایده و رعد و برق آن را کمی. ببینید، حتی اگر شما چشم پوشی از پرداخت هر نوع کار برای این پروژه، شما می توانید تعداد زیادی از مسافت پیموده شده از کتاب های الکترونیکی استراتژی همکاری هوشمند دریافت کنید. من به طور جدی فکر می کنم، به شما خواهد بود از مزایای شگفت زده به کار در این راه. با توجه به این همه، لطفا بر روی آن فکر می کنم.

سردستهزنان خواننده اپرا Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar